Om meg

Bildet mitt
Er ei jenta frå Imsland som leve det glade liv i Stavanger. Like å ver med venner, sjå film, laga god mat, trena, styra å sysla i leiligheten, å i ny og ne tar eg meg ein goe fest :)

onsdag 28. mars 2012

Kvit pizza :)

I februar kom eg øve ein VELDIG god pizza på pubkveld i Imsland. Det blei reine festen i min monn så det har enda med at eg har laga den fleire gonger itte detta :) Kalle pizzaen kvit pizza fordi det blir brukt cream fresh istaden for tomatsaus. 







Kvit Pizza

- Spekeskinke
- Ruccola salat
- Cream Fresh
- Cherry tomater
- Paprika
- Rødløk
- Ost
- Pizzakrydder

Smør cream fresh på heile pizzabott'n, legg deretter på paprika, rødløk og cherry tomater, som då er oppskåret i betar. Legg så på spekeskinke, du bestemme sjølv kor mykje. Så drysser du ruccola salat over og topper med ost og krydder.  Steik til deigen er gjennomsteikt på ca 225 grader.  
Nam nam :):)

2 kommentarer:

  1. Me lagte kvit pizza i påsken, det va godt! Men hadde ikkje sitt di oppskrift, så brukte paprika og ikkje tomater og ruccola... Neste gong ska eg prøva det:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja då blir pizzaen betre, cherry tomato virke som ein slags tomatsaus :)

      Slett